ska jag gå dit ?

haha, carmelo har ju fest idag !
från 18.00 till 22.00 <3
han vill att jag kommer ( vem vill inte det ? )
Men jag orkar verkligen inte åka till hammarby sjöstad och sen tbx efter en timme !
Så jag sa de till honom och gissa vad han gör !
Han ringer upp mej och sejer : hallou ?
Jag sejer : Hallå ?
Och alla som jag känner på festen skriker : Kom hit, Ima ! Snälla ! <3
Fan, va gulligt ( eller ? )
Sen la dom på... ( ? )
Det va ju fkt fett sött om man tänker efter.
Jaja, jag messa : Carri, jag vill komma men kan inte. Pappa låter mig inte gå ! Jag vill kunna dansa me alla där och speciellt me vissa ! Men sorry...vi får ses imorgn istället <3 puss
Han ba :    :'(
Men jag kan ju inte så...


PUSS O KRAM FRÅN dampy '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0